יום ראשון, 1 ביוני 2008

הארות והערות

הרעיון העומד מאחורי הקורס הוא רעיון חשוב בעיני, והמתכונת הבין-מכללתית תורמת מאד ללומדים לא רק בפן הבין תרבותי, אלא גם בשפע מקורות הידע (המרצים) שעמדו לרשותינו .
הקורס אומנם אפשר לי מגע בין תרבותי, אך אף כי עבודותינו נוצרו בצוותא, אני חוששת כי מגע "אמיתי", מגע משמעותי, לא נוצר. יתכן כי הגורם לכך טמון בעובדה כי גם במפגש היחיד פנים אל פנים שהתקיים, לא ממש נפגשנו כולנו יחד (לי, לדוגמא, התאפשר להכיר רק אחת מבנות קבוצתי). אולי כדאי היה לקיים מספר מפגשים פא"פ, או לשלוח אותנו למקומות הכינוס עפ"י קבוצות העבודה?
בשנים הבאות, לדעתי, יש לבצע חלוקה לקבוצות עפ"י מספר יחידות הלימוד של הסטודנטים, או לחשוף בפני כולם כבר בשלב הראשוני מי פטור מאילו מטלות, כדי שיהיה קל יותר להתארגן בתוך הקבוצות.


ולסיכום...
אני מסיימת בהרגשה שהקורס מאד תרם לי. נהניתי מהמשימות, והכלים שרכשתי יהיו לי לעזר רב בעבודתי. אהבתי לעיין בעבודות הקבוצות השונות, להתרשם ולרכוש רעיונות.
אני רוצה להודות לחברותי לקבוצה על העבודה המשותפת, ולמרצים על כל שהעניקו לנו.
במיוחד אבקש להודות לצביה לוטן על התמיכה ברגעים הקשים, ולמירי שינפלד על העזרה והאוזן הקשבת.

אין תגובות: